Corporate Suit di Souq Putrajaya.

Semalam saya dan mak abah saya ke Putrajaya atas urusan pelaburan. Tak pasal pasal saya pun turut melabur jugak. Pasal pelaburan tu nanti saya ceritakan ya...

Anyway, sebelum balik tu kami singgah di Souq, Putrajaya. Souq ni terletak sebelah Masjid Putrajaya tuh. Souq dalam bahasa Persian bermaksud lorong gerai gerai kecil. Ok anyway, kami sebenarnya mencari kedai Corporate Suit di Souq ni. Sebab saya dah janji nak belanja ayah saya Corporate Suit sempena gaji pertama saya = )

Inilah tempat yang kami kunjungi, The House of Corporate Wardrobe di Souq Putrajaya.

gambar tak berapa nak cantik sebab camera saya, 
tapi suit disini semuanya cantik dan berkualiti =)

alone in the mirror...
  

mak ayah tersayang...

luv, my mother 

sayang, my father

Satu suit kot dan seluar berharga RM399. Nice price !

 kalau saya kerja di office, dah lama saya pakai macam ni = )

Map @ Peta ke Souq , Putrajya.
Betul betul terletak sebelah Masjid Putrajaya.

Ayah saya masih bekerja, jadi saya memang suka dia pakai suit yang kemas dan cantik = ) Tak payah nak ukur badan dah, terus beli siap senang cerita. Lepas ni nak belanja emak apa pulak yer... = )


Comments