Contest, Blogger Betty Latif !

Salam, 

 Blogger Betty Latif !

Saya nak promote satu contest menarik ni. Kepada sesiapa yang rasa nak dapat RM100.00 for free tu sila ambil perhatian sebab korang boleh menang duit kalau masuk kontes ni. Contest ni from Blogger Betty Latif, alamat blog dia ialah http://bettylatif.blogspot.com . Senang je, korang cuma perlu buat header blog dia je ! Segala terms and condition tentang contest tu telah saya selitkan dibawah = ) Jom memeriahkan lagi contest Blogger Betty ni ya ! Ini link contest tu http://bettylatif.blogspot.com/2011/06/contest-cipta-header-blog-aku-sebab-aku.html

Syarat Contest :
  • Sila jadi follower blog aku.Terima kasih.Kalau takde blog pon takpe.Aku baek ati.
Panduan:-
  • Header tu aku nak yang simple jeh tapi hensem aaa sket.
  • Header tu mestilah ada tagline yang aku copy dari google tu.
  • Takkan tagline je?Aku pon nak gambar yang aku susah-susah buat camwhore tu ade sekali.Kalau nak gambar aku,email je.Email address ade kat bawah.
Hadiah:-
  • Pemenang nya aku akan bagi wang tunai. RM100.00!!!
Cara-cara menyertai:-
  • Jadi follower blog ni pastu gtau korang follower nombor bape.
  • Email aku mintak gambar camwhore aku.
  • Anta karya korang melalui email :- blackswann89@yahoo.com.my
Tempoh Contest:-
  • Selama 1(satu) Bulan dari tarikh 20 June 2011 hingga 20 Julai 2011.Satu bulan tak lame lah.

*Aku yang akan jadi hakim,juri,dan juri awam.So,kepada rakan-rakan yang aku kenal secara peribadi diharapkan takde lah yang ambik bahagian ye supaya aku tak berat sebelah.Jadi,jangan tunggu-tunggu lagi!Hantarkan karya agung anda SEKARANG!!!*Pathetic gile kot.


Join contest ni sekarang tau cepattt sebelum terlambatttt





Comments

Post a Comment