Bersyukur...

Saya rasa makin hebat berperang dengan perasaan saya sendiri. Saya tak faham , saya sendiri keliru dengan diri saya ni...

Apa yang saya nak semuanya saya dapat..saya tak tahu lagi kenapa saya masih tak puas hati dengan diri sendiri..kenapa saya masih lagi tak puas hati dengan diri orang lain , kenapa saya masih tak puas hati dengan semua orang ? Kenapa saya tak reti nak mensykuri nikmat yang saya ada sekarang nih..kenapa ? Saya sepatutnya Bersyukur...

 Walau seremuk mana hati dilukai, Bentuklah ia semula dan Serahkannya pada yang Ilahi...


Syukurku hanya padaMu, tetapkan pendirianku agar terus Istiqamah pada jalanMu


Saya cuma harap pada yang satu je..Allah, kuatkanlah semangat saya, kuatkanlah iman saya...dan tetapkanlah hati saya hanya pada Dia. Tiada apa yang saya mahukan dalam dunia ni selain ketenangan jiwa , kecemerlangan dan kebahagian..semoga Allah kurniakannya pada saya , keturunan saya dan pada semua insan yang saya sayang...


Comments

  1. yg penting kena ikhlaskan hati kan, dalam apa pun yg kita buat.

    ReplyDelete
  2. Semoga kita sama2 peroleh keredaanNya.. ;)


    Keep strong!

    ReplyDelete
  3. terima kasih, saya akan cuba keep strong,..insyyaAllah..

    ReplyDelete

Post a Comment