Bersabarlah...

Saya akan sentiasa bersabar dengan ujian Allah...Biarlah jika perkara ini akan memakan masa, biarlah saya bersabar...Ya Allah, tanamkanlah aku dengan sifat sabar, kerana aku pasti...ganjaran yang lebih baik akan dikurniakan pada golongan orang yang sabar...


Ya Allah, 
Kalau inilah yang kau takdirkan untuk aku..aku terima Ya Allah...
Kalau inilah jalan yang terbaik untuk aku, aku pasrah Ya Allah...
Tunjukkanlah aku ke jalan yang benar,
Tenang dan terangkanlah hati ini Ya Allah...
Kuatkanlah semangat ku agar hati ini tidak lemah Ya Allah...
Sesungguhnya kau maha mengetahui apa yang terjadi dan bakal terjadi...
Yang maha bijaksana mengatur kehidupan hamba mu dengan baik dan sempurna...
Aku berserah segalanya padamu Ya Allah...
Ya Allah...

Bersabarlah andai ditimpa musibah...


Comments

  1. moga2 Allah kuatkn saya dlm mhdapi apajua cbaran,rintngn,duga'n dlm idup ni sbnarnya saya tlalu lmah,xkuat&xbmaya tbahknla,kuatkn cekalkn saya pimpinla saya ke jln yg bnar utk mcari redhaMU Aminn..agar ku xtsasar ke lmbah yg hina

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..semoga allah permudahkan jalan hidup kita..

    ReplyDelete

Post a Comment