Beli Sugar Glider !

Salam..

Dua tiga harini saya banyak melayari spiderweb mencari gambar gambar sugar glide dan maklumat tentang sugar glide ni. Saya teringin nak ada pets balik. Dulu time saya ada pets which is Guinea Pig, saya ada bagi orang jaga..tapi sayangnya pets saya tu pun dah mati..

Sekarang ni lagilah, tengah takde mood nak buat macam macam perkara. So memang tengah mencari pets untuk dibela...dan saya pilih untuk membela Sugar Glider !

Mahal memang mahal la sugar glider ni. Tapi kalau dah nak sangat, duit pun dah tak nak berkira dah...lebih baik spend duit kat perkara yang kita suka daripada spend duit untuk benda yang akan beri sakit pada kita balik. Cis, buang masa je kan !

 Gambar sugar glider

 Gambar sugar glider
 Gambar sugar glider
Petang ni owner Sugar Glide akan datang hantar Suggie kat rumah saya. Umur suggie dalam 2 bulan ke atas, owner Suggie akan bawak lebih kurang 12 ekor sugar glide ni..nanti dia suruh saya pilih sendiri mana satu saya nak ; )


Harga sugar glide yang saya dapat : 2 ekor Sugar Glide (jantan dan betina)
Age : 2 bulan ke atas
Cage : 1.5feet 
Complete set : RM460


Comments

  1. Whoahhhh.. seronoknyaa! suga glider somell.. manje plak tu! berkepittt jek..

    ReplyDelete
  2. comel gila kot! :)


    wah! ada gambar neo dah kat tepi belog.. :)

    ReplyDelete
  3. wah best nya . rm 460 tuh untuk 2 ekor + cage skali ke ?

    ReplyDelete
  4. aarghh..jeles!!
    kalau saya berduit, nak bela gak! sob2.
    kirim salam peluk cium kat dugar glider baru awak!x)

    ReplyDelete
  5. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nak nak nak !
    tapi takot nk bela sbb takut terbagi penyek =.=

    ReplyDelete
  6. sugar glider comel:D

    ouh okay lah harga tuh kalau untu 2 ekor:)

    ReplyDelete
  7. saya baru bela sg dlm semggu beli sepasang dan cage.rm460 skrng ni tgh nak jinak sg.tgn ni dah berapa kali kena gigit.dulu bela kucing parsi,xtahan kos tiggi.

    ReplyDelete
  8. ohyeah..kira ok la harga tu =) huhu selamat membela sg !

    ReplyDelete
  9. Salam...saya teringin sangat nak bela SG dan ada modal.Tp boleh tak share panduan utk membeli,tips penjagaan@bela,makanan dan suppliment???Saya dah cuba cari di internet tp masih belum berpuas hati.Dan di mana saya boleh mendapatkan SG dgn baka yg baik dan comel???

    ReplyDelete
  10. boleh bagi tahu saya alamat dan no telefon penjual sugar glider nie?

    ReplyDelete

Post a Comment