Anak Babi Mandi.

Ini mungkin kedengaran agak lawak tapi sebenarnya betul nih. Saya suka gambar-gambar piglet aka anak babi. Hahaha...Saya rasa piggy ni binatang yang comel sebenarnya. Tapi yang bersih bersih je laa...yang kotor hitam tu tak suka la. Kadang kadang wallpaper laptop ni pun boleh ada gambar piggy tau, malah dalam kereta saya pun ada sticker piggy di dashboard. Kutuk laa saya, tapi saya memang rasa piggy ni comel = )

Ini sebuah video saya jumpa, piggy mandi dalam warm bath...Hihi..so cute !


Video anak babi mandi dalam bath tub hehe...



Comments

  1. Kalau tengok sipi-sipi, macam rupa tikus sugar glider che neon... ~_^ hehehe...
    tetiba rindu dengan hamster2 yang dah meninggal dunia

    ReplyDelete
  2. hahaha...mumumu..bela laa binatang, nnt mesti gembiraa je..= )

    ReplyDelete
  3. suka tengok xpe je..len la kalau suka makan....hukhuk...jangan monyet...jangan..

    ReplyDelete
  4. hahahaha kadang2 tu teringin gak hahah astagfirullah =P

    ReplyDelete
  5. comel!! diam je bila dalam besen tu. Kalaulah tak haram..eiii

    ReplyDelete
  6. kak ena..mak kata suka lah haiwan yg halallan toiebahh...;p

    ReplyDelete
  7. adoi, . . . :D jangan dibela pulak sudah, memang comel tapi takleh bela, nanti najis, . . . :)

    ReplyDelete

Post a Comment