Anak Arnab Baru Lahir.

Salam, semalam setibanya saya di rumah ayu, saya terkejut melihat anak anak arnab yang baru lahir. Tak pernah tengok bayi arnab wooh ! Nampak macam anak babi pun ada jugak...tapi yang penting anak arnab tu memang comel dan masih tak buka mata !

 anak arnab baru lahir...

3 ekor bayi arnab...

sempat lagi nak pegang dan bergambar..teruja ni...

close up anak arnab yang baru lahir nih...umur sehari.

hanya seekor anak arnab yang tak berdaya..
haha..mau je saya telan anak arnab yang cute nih =P

Amacam...comel tak arnab tu ? Korang ada arnab gak ke ?


Comments

  1. errr, dia bukan mcm hamster ke??

    bunuh anak kalau bau lain???

    ReplyDelete
  2. kasihan anak Arnab ni, jadi mangsa pembuangan bayi? Comel sangat.

    ReplyDelete
  3. aiman, dia dah asingkan anak dgn ibu..ibu dia mmg tak reti jaga anak


    remy, hahaha...macam anak babi kan ?

    ReplyDelete
  4. kekeke... bukan babi..baby... ~_^

    ReplyDelete
  5. wei camne ko jage anak2 arnab tuh?bgtau tips penjagaan anak arnab tu kt aku..tq

    ReplyDelete
  6. Saya pun ada bela arnb,ada 3ekor,yg sekr tgah sarat nak branak, tgh nunggu kelahiran kuarga bru

    ReplyDelete

Post a Comment