Sunday, June 26, 2011

Anak Arnab Baru Lahir Part 2.

Salam, Minggu lepas saya pernah tunjuk pada kamu semua pasal anak arnab baru lahir kan ? Umur baru sehari dan takde bulu lagi, saiz pun amat kecil. Hari ini saya nak kongsi lagi gambar gambar anak arnab ni selepas satu minggu..Cepat betul anak anak arnab ni membesar tau...ketiga tiga arnab ni warnanya putih. 

beza saiz arnab yang berusia seminggu berbanding arnab usia sehari...

bayi arnab yang sangat comel

bayi arnab tidur nyenyak

bayi arnab tak buka mata lagi

memegang anak arnab usia seminggu


gambar anak arnab usia sehari dan usia seminggu...


hehehe...comel tak anak arnab ni

alahai tak buka mata lagi

tidur je keje baby ni

saya rasa nak makan...

Huhu...saya memang sukakan haiwan yang berbulu laaa..apa nak buat , hati dah suka kan ? Hihi...rasa nak ngap je kepala anak arnab ni dan kunyah hidup hidup eheheh... =)


 

Designed by Alieff Artwork