Anak Arnab Baru Lahir Part 2.

Salam, Minggu lepas saya pernah tunjuk pada kamu semua pasal anak arnab baru lahir kan ? Umur baru sehari dan takde bulu lagi, saiz pun amat kecil. Hari ini saya nak kongsi lagi gambar gambar anak arnab ni selepas satu minggu..Cepat betul anak anak arnab ni membesar tau...ketiga tiga arnab ni warnanya putih. 

beza saiz arnab yang berusia seminggu berbanding arnab usia sehari...

bayi arnab yang sangat comel

bayi arnab tidur nyenyak

bayi arnab tak buka mata lagi

memegang anak arnab usia seminggu


gambar anak arnab usia sehari dan usia seminggu...


hehehe...comel tak anak arnab ni

alahai tak buka mata lagi

tidur je keje baby ni

saya rasa nak makan...

Huhu...saya memang sukakan haiwan yang berbulu laaa..apa nak buat , hati dah suka kan ? Hihi...rasa nak ngap je kepala anak arnab ni dan kunyah hidup hidup eheheh... =)


Comments

  1. cikgu...kan arnab buat rendangpun sodap...hi hi


    lalu ke makan?

    ReplyDelete
  2. hahaha tulaa saya tak pernah merasa lgi niii

    ReplyDelete
  3. cepatnya arnab ni membesar !!

    cikgu, gigit2 dan makan buat asam pedas .. nyum2 .. uhuh

    ReplyDelete
  4. ipai. haah laa kalau buat asam pedas pun sedap ek ! geram takk ! memang cepat dorang ni membesar tau/.

    ReplyDelete

Post a Comment