Whats New In Silampuneon ?

Salam !

Sedang mendengar lagu written in the stars..(like 100 times..)

Sekarang ni blog dah berubah wajah, tak nak lagi nampak macam blogspot walaupun blog ni bukannya bertapak dibawah wordpress pun. Suka la tengok blog kemas tak semak kepala.. = )

Ramai yang masih ingat tuan punya blog Silampuneon ni lelaki kan. Mungkin sebab layout kot ? Ke cara penulisan ke...aku pun tak pasti...sememangnya aku ni memang girl laa...aku suka template yang cool macam ice !

Penat woo menakuk - nambah segala widget yang berterabur tadi...ini pun aku lepak kejap. Nampak tak kat bahagian sidebar dah ada apa ? Cak cak bom cak ! Facebook like dan comment box sekali. Segala aduan leteran boleh terus bagi komen di situ. Bahaya juga ada comment box macam tu sebab kalau ada malaun yang nak cakap bukan bukan, terus appear dekat facebook aku. Apa apa hal aku try dulu lah..mana tau best ke ?


Whats New in www.silampuneon.com !
  • Banner nuffnang dah boleh tepek sebelah nama blog. 
  • Social plug in button kecil dah boleh sumbat di sebelah navigation bar.
  • Butang like dan share facebook ditepek di setiap tajuk entri.
  • Recommended box untuk diklik oleh para readers.
  • Facebook Comment box ala ala shoutbox, bolehla readers menjerit di situ.
  • Ruang horizontal yang cool khas untuk iklan google ads atau iklan berbayar, tapi aku belum letak. 
  • Popular post, Feedjit, dan Ruang Follow mem Follow terletak di footer blog.
Amacam, korang semua suka tak ? Apa ? Tak suka juga dengan perubahan terbaru ni ? Alaa...Like laa like laa penat tau i bikin ini blog ! Ayya...



Comments

Post a Comment