Ucapan Selamat Hari Guru, Lawak !

Terima kasih korang semua.

Mak abah, sedara mara pakcik makcik...terima kasih sebab wish aku Selamat Hari Guru dan doa selamat untuk aku..walaupun takde buat sambutan hari guru ke ape ke, tapi meriahnya orang yang wish ni macam meriah sambut happy birthday je aku rasa..hik hik.


Bukan takat relatives je...tak luper jugak kat korang yang aku sayang. Kawan kawan, Blogger yang tagged aku dalam facebook mahupun dalam entri blog yang wish Happy Teachers Day ni...korang memang best tahap ais krim paddle pop..


and to whom who sent this message , much tanx...its a wow.
"Terima Kasih Kerana Menjadi Guru Saya"

mesej lawak ucapan selamat hari guru
Paling FAILED sekali mesej dari kakak aku..cis cis :
Memandangkan ko cikgu kepada anak-anak murid ko je (kat rumah ko tak layak langsung jd cikgu) so aku pun macam terpaksa meng-wish-kan ko Selamat Hari Guru...Hahaha Harap2 layak la ko bergelar guru di masa akan datang..
chow ! haha...

Comments

  1. hehe...comel je pic nyau belang tu. geram lak zie tgk..kehkehkeh. well, selamat hari guru utk semua guru di mesia! :)

    ReplyDelete
  2. owh encik silampuneon ni guru ke..? bru tahu. hehe... cik nin bakal guru... =)

    ReplyDelete
  3. ko takde chatbox ke? ko haloo kat chatbox aku nak reply haloo balik camne? lempang nak? haha

    ReplyDelete
  4. ape2 pun, selamat hari guru, silampuneon.

    ReplyDelete

Post a Comment