Sunday, May 15, 2011

Tips Bercinta.

Salam.


"Kalau bercinta, carilah orang yang menyayangi kita lebih dari kita sayang dia.." Ok tak kalau macam ni ? Kalau nak mencari seseorang tu..aku nak cari orang yang akan sayang aku , care tentang aku lebih dari aku sayang atau care tentang orang tu...


Dengan cara ni, sekurang-kurangnya, kita ni takdelah terkejar kejar kan sangat cinta seseorang tu, tak perlu lah nampak macam terhegeh hegeh kan...Kalau orang tu yang sayang kita lebih dari kita sayang dia, senang sikit...tenang je hati ni, tak payah susah susah fikir buah hati lari ke curang ke berpaling tadah ke...kan, betul tak ? Apa pendapat korang ?



 

Designed by Alieff Artwork