Thor 2011 Review !

Movie Review !

Cak cak cak ! Hahaha...percaya tak aku memang dah lama tak tengok wayang...mungkin dah 5-6 bulan dah kot. Hamboii melamoau seh ! Hahahaha...takde duit satu pasal, takde cerita yang menarik pun jadi pasal gak.

Setelah sekian lama tak tengok wayang, malam tadi aku layan cerita MOVIE THOR dekat panggung Jaya Jusco Cheras Selatan...Komen ? 5 stars, sebab aku tengok 3D hahaha ! Aku memang peminat utama filem filem epic ya, harap maklum !

Ringkasan cerita THOR = )
Thor ni cerita pasal King ni, dia ada dua orang anak lelaki. Seorang THOR, seorang lagi LOKI. Loki ni bermasalah sikit, jeles dengan THOR. Loki ni bikin kacau bilau kat planet dia sebab dia nak takhta KING tu...LOKI ni pun buat masalah, belot kat bapak sendiri. Lepas LOKI ni buat kacau bilau, THOR pulak kena hantar kat bumi....Gaduh punya gaduh antara THOR dengan LOKI akhirnya LOKI mati...
Gile hensem laa mamat THOR ni berlakun...huh, cair aku siot !


Comments

Post a Comment