Terapi Pertuturan Kanak Kanak Khas di Malaysian Care.

Dari tadi aku asyik tulis and then aku padam balik ape yang aku tulis kat entri ni. Hurm, makin lama makin takde idea makin susah nak luahkan perasaan atau idea di sini. Come on come on, sampai bila macam ni.

Hari ni korang semua buat apa ? Cam biasa, aku nak memenuhi saki baki ruang hidup aku ni dengan sesuatu yang berfaedah..lebih berfaedah daripada aku duduk termenung kat rumah kan..lebih berfaedah dari aku melepak keluar dengan orang yang bukan bukan kan...

Aku pergi seminar tau hari ni. Malaysian Care buat seminar free lagi. Benda ilmu ni aku nak grab banyak banyak lagipun benda free kan. Jom ikut aku pergi Malaysian Care jum..dekat je...Ade talk pasal Terapi Pertuturan untuk kanak kanak berkeperluan khas. Chow...

aku nak pergi sibuk sibuk kan diri..tata..
bye bye..


Comments

Post a Comment