Buffered Earning Digi WWWOW Awards !

Yess...dapat juga sebiji Buffered Earnings dari iklan Nuffnang...Penat saya menunggu Nuffnang beri iklan pada saya. Semakin lama ramai blogger yang merajuk dengan Nuffnang ni...Tapi saya belum mahu merajuk,  saya masih lagi memerlukan Nuffnang dalam blog ni. Bila dah ada iklan ni, kena pulun sikit...supaya earnings dapat lepas belanja Facial Treatment saya =)


Anyway...Psst...betul ke...
Digi nak bagi awards kat blogger ??
http://www.wwwow.my/Default.aspx
untuk memenuhkan penyertaan blogger..saya menyelit jugakla...walaupun harapan tipis.

Bercakap tentang DiGi WWWOW Awards ni kan, saya pun tak faham sangat award ni untuk apa...Tapi saya tengok ramai blogger yang join awards ni. Siap suruh orang ramai votes lagi tu...Saya nak masuk...tapi...

 tang nak submit entry tu...ada pulak IC Number saya already in use...
memang lawak tahap gaban...Gila kot.
 Hampeh betul laa..terbantut niat saya nak join benda alah ni ... Huhu..


Comments

  1. Whaa.. BE! BEstnya.. Pulun weyh


    Err,apekehal nom IC dah guna lak? Pelik gila

    ReplyDelete
  2. tu la nak try masuk gak, tp malas la...awal2 lagi da kalah... :)

    apa2 pun tahniah, dpt earning dari nuffnang

    ReplyDelete
  3. pelik gak..sape pulak yang gune no ic kau...

    ReplyDelete

Post a Comment