Servis Ping Blog Paling Best.

Salam yall.

Jumaat sudah mari, cuti sekolah sudah mari ; ) Hooreyyy ! Hihi...untung jadi budak sekolah yer, cuti sekolah banyak..untung juga jadi cikgu yer, cuti sekolah pon cuti kerja ; )

 

Ohya, bercakap tentang tempat ping blog paling best nih...ramai yang offer masuk group ping ping blog ni kan. Dah macam macam group blogger aku tengok...baguslah, sekurang kurangnya ada yang berani buat kan ? Thanks sebab sediakan macam macam info, dan servis ping untuk bloggers..

Tapi..

Saya sedang mencari dan cuba mencari tempat ping blog yang mudah dan cepat. Macam Gengblogger tu mudah sangat, saya cuma perlu tekan publish jer. Bagus dan cepat ! Berbanding dengan Nuffnang innit, saya kena copy url link, letak tags, letak description, dan macam macam lagi...so bagi orang yang sibuk macam saya ni, Nuffnang innit memang leceh. 

Jadi..
Kalau kamu tahu tempat tempat ping blog yang best macam Gengblogger tu..saya nak join lah. Tak perlu letak description apa bagai...please give some suggestion...ada tak tempat ping blog paling best...Cuma sekali tekan dah PING : )

P/s : perasan tak saya guna aku and then guna saya balik kat perenggan yang lain...ingat senang ke nak tukar bahasa blog ni ? hihihi...sedang mencuba...




Comments

  1. innit nuffnang tu bley auto retrieve pe? sumer auto detect..heheheh

    ReplyDelete
  2. saya rasa grup kat fb la tempat paling ramai org ping blog.

    ape pon, aku xleh bukak gengblogger.dunno why.dari dulu lg.

    eh, terikut pulak gune saya-aku. hahaha :D kelakar :P

    ReplyDelete
  3. facebook dan twitter .. try la ;)

    anastasyea's latest post .. HTC Desire S | Hak Milik Kekal

    ReplyDelete
  4. TRY PERGI SITE http://ping.busuk.org

    ReplyDelete
  5. dah try ping busuk. memang best !! tq !!

    ReplyDelete

Post a Comment