Persetiaan Pengakap & Nyanyian Lagu Undang-Undang Pengakap.

Salam !

Apa aktiviti Unit Beruniform Pengakap Sekolah minggu ni yer ? Huhu.Untuk aktiviti kali ni, aku sediakan handout Persetiaan Pengakap dan Lirik Lagu Undang Undang Pengakap. Zaman sekarang ni dah tak perlu dah nak salin salin lagu or salin nota kat dalam buku. Aku print jer dan photostat hand out, lagi senang...tak payah budak budak nak salin der...

Ok ini dia lagu undang undang pengakap..gunakan LCD ya
Lirik lagu undang undang pengakap : 
Dipercayai Taat Berguna
Bersaudara Berbudi
Kasihkan binatang Menurut Perintah
Tabah Hati , Berjimat
Suci fikiran, suci percakapan , suci perbuatan
Persetiaan Pengakap :
Bahawa dengan sesungguhnya, saya berjanji dan bersetia, yang saya, dengan seberapa
daya upaya saya, akan:
Taat kepada tuhan, raja dan negara ;
Menolong orang pada setiap masa ;
Menurut undang-undang pengakap.


Nyanyian group by group

all Chinese students

hah nyanyi lagi

pakai handout jer...


standard 4, 5, 6 ...



bersemangat nyer diorang ni nyanyi...

malay students pun ada...

Ok guys, jumpa lagi kamu semua on next meetup !

Sungguh, sampai je hari Khamis, mesti muka aku serabai gila...penat dowh handle aktiviti kokurikulum kat sekolah. Mana waktu nak handle budak budak khas lagi...nak handle budak budak aliran perdana lagi...Balik pukul 4 petang...Uuuu...kalaulah Kokurikulum dibuat pagi hari. Best sikit ! Haih !


Feeling Lucky?

Comments