Wednesday, May 11, 2011

Permainan Puzzle, Murid Pendidikan Khas.

Inilah gelagat anak anak murid aku kalau main Puzzle..setiap kali aku cakap Jom Main Puzzle je, semua dah macam ribut taufan dah. Bajet semua terror buat puzzle, tapi hampes...semua main main je..main tepek sesedap ajinomoto je...ceh..Yang sini berebut, yang sana berebut, cukup masa jer aku tengok satu haprak pun tak siap...alahai anak murid kesayangan cikgu neo nih...= )

konon macam tau buat je kan ! ceh ceh ceh

semua berusaha...usaha tu kan tangga kejayaan

tepek je la mana mana pun asalkan cantik huhu

puzzle ni sampai bil abila pun takkan siap woo !

Budak budak nak happy punya pasal kan...layan je la = )


 

Designed by Alieff Artwork