Wednesday, May 18, 2011

Minyak Kereta Melimpah, Siot !

Niat di hati nak bagi hadiah kat kereta viva neoryna untuk dapat full tank pagi tadi..tapi tak ku sangka...melimpah limpah pulak petrol dari mulut tangki tadi !! Sampai angka RM47.00 dia dah muntah darah dahh Ciss...


Alahai...terbang duit RM3 aku..hahahah (RM3 pun berharga tau tak! kalau isi petrol motor dah nak hampir penuh daaah) 

Cirkk..chirkk..petrol tu muntah muntah dari tangki minyak. terpecik di baju kurung ku yang cantik ni...kalau ada botol kosong time tu, nak je aku tuang minyak dalam botol tuh..Moralnya, len kali sediakan botol kosong dalam kereta..hehehe !

Nampak tak betapa aku ni menghargai setiap titik minyak dalam tangki tu ? Hahahaha...tanpa minyak dalam tangki, siapalah aku. Cis !


 

Designed by Alieff Artwork