Melawat Anak Murid Di HUKM.

Salam, pada entri kali ni saya begitu teruja untuk berkongsi dengan kalian. Last week, saya dan kawan kawan berkesempatan melawat anak murid di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) or senang cerita HUKM, Cheras.

Nama anak murid saya yang sorang ni Jacky Tan. Dia ni ada masalah jari bersambung...seolah olah macam dua jari melekat.  Keadaan dia tu buat dia susah nak pegang pensel, makan and all sort of daily chores. So last week dia dah buat operation kat jari jemari dia tuh...Free of Charge sebab ada kad OKU (Orang Kurang Upaya).

jacky tan anak murid saya, gembira sangat...

Saya ingat saya je yang gembira bila jumpa Jacky...tapi dia lagi super duper gembira bila tengok kami datang melawat...hampir nak melompat dari katil panggil "cikguuuu cikguuuu". Hihihi...mestilah dia kenal "cikgu nurul kan... : ) 

Best sangat, rasa sayang sangat kat dia, sempat cium dia waktu sampai dan waktu balik...Waktu saya nak balik tu, Jacky dah start sayu dan menangis...ecewah. Kelakar pulak anak murid aku ni, innocent siot....anyway, check out my pictures : )


cikgu aisyah, adik jacky tan yang cute, dan nenek dia

adik dia banyak cakap woo..suka suruh cikgu "pau pau" dukung dia..

nak cium sampai dia lemas :)

get well sooon sayang : )

happy siot...

This moment, Ya Allah..im really glad to have this very moment in my life. Thank you, Alhamdulillah.


Comments

  1. bagus dpt cikgu-cikgu yg penyayang gini..:-)

    truskan usaha murni korang!;-)

    ReplyDelete
  2. seronok bila dapat gembirakan hati org kan? sedikit sbyk kita pun gembira skali ^__^

    ReplyDelete
  3. To all, thanx kat korang semua..heheh amin...

    MFI, jari dia belum sembuh lagi..so dia tak g sekolah pun..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment