Lagu - Lagu Piano...

Makin lama makin syok pulak dengar lagu lagu piano ni...Start dari semalam, banyak aku download piano music instrumental kat internet ni. Memang heart soothing la beb...huhu...takde nyanyian pun takpe..muzik yang cukup menenangkan...

kalau lah aku ni reti main instrument piano..

Lepas ni aku ingat nak kumpul banyak banyak piano music ni and then burn dalam CD. Pasang kat kereta pun sedap lagu lagu ni...huhu...menarik...Ada sesiapa kat sini minat lagu lagu piano tak ? Kalau ada yang best, boleh kongsikan di sini ? Thank you...


Comments

  1. jangan smpai tertido dalam kete sudah..lagu2 piano memang best..tapi bile layan time ngantok lagi best...

    ReplyDelete
  2. lagu² piana ni klau dgr cam tenanggg je kan :D

    ReplyDelete
  3. uik cikgu minat piano music jugak ka ni?

    saya ade klu mo, ti bagi email kat saya,saya bagi link dunlodnye.....ke sini

    [pandorahan05@yahoo.com]

    ReplyDelete
  4. lagu piano, dgr kt starbuck jer.. past tue aku start nk lelap.. hahahaa

    ReplyDelete
  5. Minat jugak.. Menenangkan kepala kan..


    Try la jugk layan lagu² Kitaro yang banyak guna bunyi unsur alam.. ;)

    ReplyDelete
  6. bley try search yiruma - maybe.

    kalau aku, aku suka cari piano cover utk lagu2 yg aku ske. :)

    ReplyDelete
  7. Baru semlam saya install apps piano kat henpon saya.. Boring2 boleh main kan hehe :)

    ReplyDelete

Post a Comment