Thursday, May 12, 2011

Kad Kahwin, Bulan Jun ?

Salam !

Sape yang nak kahwin ni ? Huhu..ni aku tengah siap siap kan kad kahwin aku laa..ceh korang ni ! Huk huk huk..ok ok, tipu je, ini kad kahwin abang angah aku laa..Bulan jun tau 4 haribulan Jun 2011 !.Sape nak datang angkat tangan ? Aku alu alu kan... = P

Kad kahwin sape ?

ni dia juden ni nak kahwin dah...tahniah laa bro

Jeng jeng..Khairunisaak & Aizudeen..

Jemput datang rumah ye wahai bloggers = ) 
Kalau korang free laa cuti cuti sekolah ni kan = P

Oh ya, kepada sesiapa yang berminat nak tempah kad kahwin, kitorang tempah kad kahwin kat LH Creatives. Ok gak buat kad kat sini  ! Best sebab orang dia dah pro... = )

Alamat : LH Creative Concept Sdn Bhd
No 21 (Ground Floor), Lorong Brunei Selatan,
Off Jalan Pudu,55100 Kuala Lumpur.
Contact : Lee Yoon Kin
Nombor Telefon : 603-2145 8263 / 603-2145 1263 / 603-2145 6263
Fax : 603-2148 1263 / 603-2145 1263
No.1, Lorong Brunei 3, Off Jalan Pudu,
55100 Kuala Lumpur.
Tel : 603-2141 8263 / 03-2142 8263
Fax : 603-2142 3263
Email : sales@lh-creative.com.my
chow !

 

Designed by Alieff Artwork