Guru Ditumbuk Murid !

Salam. Selamat pagi semua. Lupa nak cerita kat you all pasal benda ni. Semalam hampir senget rahang muka aku kena tumbuk dengan anak murid aku...nak tau tak perisa apa yang aku dapat ?

Perisa sakit !!
 p/s : bukan cikgu neo je kene tumbuk, budak budak lain pun kena pijak, tumbuk, cubit sampai lebam dek keganasan budak sekor ni...huargh..help us.

Geram siot..dalam hati terlintas nak bunuh je budak tu tapi, itu semua bisikan syaitan ni rojim ! So aku istigfar je la banyak banyak..fuhh...nasib baiklah anak murid aku ni budak budak khas..kalau tak memang aku dah rotan badan diorang sampai berbirat birat..huhu..

Papehal pun, sabar je la..



Comments

  1. la.. budak tu mslh pembljrn kategori pa.. da knl pasti ka??

    ReplyDelete
  2. lor.. budak2 khas rupanya...patutla... klau mcm tu, den xleh nk watpa dh la. hehe

    ReplyDelete
  3. kene pakai perisai la nampak ye bile nk masuk klas nty...

    ReplyDelete

Post a Comment