Google PageRank 10 !

Salam !

Google Pagerank 10 ! Berangan laa nak dapat google page rank 10. Mati hidup balik pun tak bley punyer = ) Korang punya Google PageRank berapa pulak ? Meh la kongsi kongsi dengan aku hehehe...

 
Apekes pasal Google PageRank ? Ok, masa mula blogging dulu aku dah dapat Rank 3, aku rasa kalau maintain mesti sekarang dah dapat Rank 4.. Sekarang ? Sayang seribu kali sayang...sejak aku menghadapi masalah Google PageRank, hampir 2 tahun aku dah mengabaikan Google Pagerank ni...kenapa ?

Malasss laa ! Aku tak tahu celah mana yang problem sangat sebab Google PageRank aku jadi zero selama lamanya...bila check page rank, mesti kosong. Aku tahu ramai blogger yang menghadapi masalah yang sama...aku tak tahu apa punca dan jalan penyelesaiannya...sebab aku malas nak buat. 

So korang yang terror macam Supercipan tu boleh tak kongsi sikit, apekejadahnya masalah Google Page Rank ni..mana salah silapnya...kenapa Google PageRank kita tak ber-up-to-date ? Sedangkan trafik okay, visitor ramai..tapi bila tengok page rank, 0/10...sakit hati kan kan...

sumpah merajuk tahap dendam kesumat kat Google PageRank ni...Chow !


Comments

Post a Comment