Gengblogger Chat Melampau !

Salam, saya ni nak menyampai rasa tak puas hati jer laa...jangan nak sentap lebih lebih ok...Saya nak sound sikit laah kepada pengguna Gengblogger yang suka sangat SPAM. Hantar mesej kat semua orang guna popup chat di Gengblogger tuh bertalu talu.

"hai, meh la jenguk blog kitew !" 
"ada entri hot terkini cepat marii !!"
(popup mesej bertalu talu di gengblogger)
Korang bajet semua orang suka ka lu orang bagi mesej macam tu ?

Pernah kena tak ? Bengang laaa...bunyik plup lup lup popup mesej tu keluar..

Semak doh..semak kepala bila masuk Gengblogger je dapat banyak mesej dari popup chat tu .. itu dah kira spam siot...Harap harap admin blogger boleh tapis laa aktiviti Spamming Chat tuh...I dont like lorh...Chow !


Comments

  1. selalu gak kena . dah tu ada yg suh vote lah follow lah . mmg annoying ,kalao nak suh follow jadah pon datang lah usha blog aku dulu .=..=

    ReplyDelete
  2. spam tu..die org nak cri trafik ke blog dia org..tapi slh care nye..

    ReplyDelete
  3. Sabar neon.. jgn lempang2.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. off je volume speaker tu.. tak delah dengar lagi bunyi plup lup lup tu.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. ada juga kena tapi

    kasi out sama dia dari my fb...hehe

    ReplyDelete
  6. To aall, thanks for the comment. Harap korang pun tak spam laa kat geng blogger tu..tension siot..kalau ya pun nak suruh orang datang blog kita, tak perlu memaksa...kalau nak promote, cukup sekadar ping je entri itupun orang dah boleh nampak blog kita kan..=) huhuhu

    ReplyDelete
  7. lorrhhh... aku ingatkan apa yg melampau td...

    ReplyDelete
  8. Ping pon payah gak nak dpt org masuk blog kite...

    ReplyDelete
  9. tu adalah salah satu daripada cara geng2 kat situ nk cari traffik kat blog diorang. mungkin diorang tak pernah tahu macam mana nak cari traffik kat situ, so diorang spam jer la. ermm. x per, harap2 pihak gengblogger dapat memberi tunjuk ajar kepada mereka ini

    ReplyDelete
  10. aku tak suka jugak..tapi ape yang aku buat kalo ade orang invite suruh follow blog diorang, aku cakap follow blog aku dlu baru aku follow balik.hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment