Gambar Warga Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) SJK (C) Sam Yoke.

Selamat hari Jumaat yall. 

Saya harap kamu semua sihat dan ceria selalu...semalam masa blogwalking, saya terbaca satu word yang sangat best dari Dunia Abstrak. which is..."instead of finding your identity, why not you create a better new one?" yeah...pening kan nak cari identiti diri, hilang , terbang...kesimpulannya better start back from zero and create a better life. 

Ohh anyway..

Saya nak tunjuk gambar famili saya di SJK (C) Sam Yoke. Kat bawah ni lah famili saya...famili kedua daripada famili kandung. Ecewah...Saya suka dan sayang pada rakan sekerja saya, semua baik baik dan sporting habis. Saya sayang anak anak murid saya sangat sangat walaupun saya selalu rotan mereka...hehe...sebab diorang comel dan kiut, mostly budak budak khas ni sangat innocent...

Gambar Warga Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) SJK (C) Sam Yoke.
Guru : 5 orang. (2 Cina, 3 Melayu)
Murid : 20 orang (20 cina)
Pembantu Pengurus Murid : 1 orang (1 Melayu)
yang ini gambar diorang masa aktiviti pertandingan menyanyi peringkat sekolah semalam : )


Comments

  1. pergh...aku telah dipromote dengan jayanya..tq weh

    spesis cikgu garang nih, peliss jangan rotan kuat-kuat cikgu!! haha

    ReplyDelete
  2. hanya yang terpilih saja boleh mendidik kanak2 khas nie.... teman kagum dengan keme2 yang terlibat dengannya...

    ReplyDelete

Post a Comment