Sunday, May 15, 2011

Dibuang Jauh.

Salam,

Seperti dibuang jauh...makan hati rasanya macam ni. Apa yang dibuat semua serba tak kena...Maafkan aku kalau aku ade salah silap, tunjukkan aku jalan yang betul...

Recently aku rasa macam kehilangan sangat sangat...Hilang kawan baik, hilang kawan tempat mengadu...hurm...Seriously, i really need a friend right now...  


Dan kalau ye pun ada yang nak berkawan dengan aku, tolong la jangan pijak kepala aku balik...Janganla tunjuk perangai yang pelik pelik. Aku rimas la berkawan dengan orang yang menggelabah tak tentu pasal...yang banyak mulut satu lagi..sebab aku ni sebenarnya aku memang jenis tak kepow, pendiam gak kadang kadang. So, aku jadi rimas berkawan dengan orang yang kepow...

Hish...Dah la baru baru ni berkawan dengan mamat kaki paw...Mencabar betul liku liku hidup ni...Allah Maha Mengetahui perasaan yang melanda aku sekarang ni...Tolonglah kurniakan aku kawan yang boleh membimbing aku ke jalan yang benar, kawan yang boleh membantu, memahami, serta sentiasa ada saat suka duka...

P/s : dan tak guna mengharap pada yang tak sudi kan...



 

Designed by Alieff Artwork