Cuti Sekolah Semester Pertama (28 Mei -12 Jun 2011)

Salam yaal. Selamat pagi semua... ; ) Semoga tenang dan ceria selalu...semoga bertambah comel dan cantik dari hari ke hari...ingat tau, muka nak cantik sama dengan hati yang cantik !

Selamat Bercuti bebeh !!! - Jiérì kuàilè !!!
Okey, pada hari ini bermulalah Cuti Sekolah Semester Pertama ! Semua sekolah kat Malaysia ni akan bercuti dari tarikh 28 Mei 2011 hingga 12 Jun 2011 ! Jom kita holiday (khusus untuk yang menyambut holiday jer la yer...) Yang kena kerja tu kerja lah seperti biasa hehehe...

Dalam masa 2 minggu bercuti ni, apa planning ya ? Macam macam kerja saya nak kena buat sebenarnya, biasalah hal hal kerja cikgu lah. Tapi yang paling penting sekali...saya kena menjayakan Majlis Kenduri Kahwin Abang Angah saya on 5 Jun 2011. Lebih kurang 8 hari lagi ni...Walaupun bukan saya yang kawin tapi saya rasa cuak betul la...perghh...

Jiérì kuàilè !

Kamu semua pula bagaimana ? Cuti atau Kerja ? Apa bikin cuti cuti ni = ) ada yang Fly out for vacation ?


Comments

  1. Selamat bercuti Cikgu Neo... cuti ni baaaaaaaanyak benda nak kene setelkan... kenduri kahwin kawan pun banyak... tak dapat nak pergi sume.. ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment