Cash Out Duit Advertlets, 1st Time !

Salam !

Hihihi...korang tau tak berapa lama aku guna account advertlets dalam blog ? Semenjak aku buat blog kot ! Tahun 2008, aku kejap guna kejap tak guna iklan ni, tapi...aku decide untuk pakai je iklan Advertlets ni kat blog pendidikan aku tuh. Sehari earning naik dalam 0.01 sen jer...bayangkanlah, mana tak makan tahun nak cash out duit Advertlets ni kan ?

But but but anyway, tak sangka sekarang dah boleh Cash Out Earning Advertlets kan ! Wallaa..terharu biru kejap T__T. Sila tengok gambar di bawah = )
Well, mungkin tuah aku bukan dengan Advertlets. Biarlah aku merasa je duit nuffnang walaupun RM50 sebulan pun sudah berbaloi bagi aku.Korang pulak macam mana ? Enjoy berblogging sambil buat duit ya...huhu tapi bekalan akhirat jangan ditinggalkan ! Chow !


Comments

  1. Oh mak aikk lame tunggu tue kan...

    saya join jugak thn 2008 baru 15 hinggit...hu3..tak apelah kayuh pelan2 ye tak cikgu!

    cikgu pe kabor? ank murid sihat?

    ReplyDelete
  2. aku nyer adverlets dah RM 63 tapikan camne nak cash out?? aku xretila

    ReplyDelete

Post a Comment