Sunday, May 22, 2011

Budak Paling Comel !

Yang ni antara anak murid aku paling favorite ! Sebab dia ni paling kecik dan paling comel kat sekolah...Hobi aku pagi pagi mesti duduk dekat dia, tarik muncung mulut dia..hahaha...

Anyway, dah nama pun budak kecik..so dia suka hati dia je panggil cikgu cikgu dia dengan gelaran "Kakak". Tak caya..tengoklah video kat bawah ni..hehee...



Anak murid aku yang comel , korang jangan jeles..sebab dia panggil aku kakak ! 
hahaha...

 
Harap korang terhibur = ) Kalau berminat nak jumpa anak anak murid aku..datanglah sekolah aku ni. Aku mengalu alu kan kedatangan korang.. = )

 

Designed by Alieff Artwork