Breaking Down.

Salam.

Walaupun hari ni hari cuti, badan tak berapa dan segar lah. Asyik lemah sengal badan je..maybe mimpi malam semalam wat aku sentap sikit kot..hurmm...Disebabkan mimpi tu, aku asyik termenung je plak...buat kerja pun macam malas je.

Sambil sambil termenung tu aku teringat laa kawan kawan and makcik aku cakap..
"weh ko asal makin kurus ni"
"aih nurul sekarang makin kurang selera makan ye"
"weh ko makan banyak sikit boleh tak, kerempeng betul aku tengok"

Aku bukan takmau makan laa..aku cuma bertambah kurang selera..cam takde mood nak makan, breakdown macam tu lah. Harap nanti lama lama okaylah keadaan aku ni. I hope so. Hurm...

Buat masa ni, boleh aku katakan aku hidup dalam kebosanan teramat sangat ni.

Anyway, ape cer cuti hari wesak korang ? Apa bikin ? Aku harap life korang lagi bermakna dari aku okey.  Takdelah membosankan macam aku ni...Aku doakan semua orang orang yang aku sayang sentiasa ceria dan bahagia hendaknya. Amin... Chow !


Comments

  1. jgn r sedey²....
    meh tukar....
    aku la nie asik nk makan je sejak buat operation...
    risau plak aku...

    ReplyDelete

Post a Comment