Blog AyamdanBabi.Blogspot.Com

Salam,

Er..excuse me korang semua ! Korang pernah baca or bukak blog ayamdanbabi tak ? Apa pendapat korang tentang blog tersebut yer ? 


Kalau aku ada kuasa la, aku nak je delete blog blog macam ni... T__T Er, sorry kalau aku salah tolong betulkan lah ye ! Aku cuma tak faham apa yang si penulis blog ayamdanbabi ni perjuangkan dalam blog diorang tu...Komperm penulis melayu nih...

Rosak minda budak budak zaman sekarang...kalau macam nilah gayanya orang orang kita menulis di blog.. Privatekan je lah blog korang tu..memang tak sesuai untuk public, ok..Aku tak tau kenapa korang bangga sangat nak suruh orang follow dan like twitter, facebook ayamdanbabi tu...

P/s : Jadi lah penulis yang berperibadi mulia ye wahai bloggers..kongsi lah ilmu di blog supaya kita sama sama dapat pahala dan ilmu untuk bekala dunia dan akhirat...(pesanan untuk diri sendiri juga) Chow !


Comments

  1. nak memburuk-burukkan bangsa dan negara mungkin...

    ReplyDelete
  2. Jalan2 kt sini..aduyaii mcm2 blog skrg nie kan..

    ReplyDelete
  3. Bak kata kawan aku,kalau jadi blogger kena hati2 dalam menulis.Silap tulis jadi fitnah pulak ye.hehehe.

    ReplyDelete
  4. salam nurul

    jadi blogger ini ada juga tanggungjawab moral...seiap titik setiap huruf setiap ayat setap gambar akan jadi saksi kita

    ReplyDelete
  5. tu menulis x ad tujuan....
    apa yg d ceritakan pun x faham....kadang2 ingt ianya gurau..tpi x tau cmne effect pd remaja zaman sekarang...

    Terbaik Dari Hati Batu [dot] Com
    AKU CURIGA DENGAN NUFFNANG, KORANG?

    ReplyDelete
  6. Lol. Kenapa dgn blog aku bro? Can't stand the heat? Tak ada option lain selain kena baca jugak blog tu?

    ReplyDelete
  7. kadang-kadang orang tulis blog nak luahkan perasaan dan kepuasan diri. kadang2 orang buat post yg sensasi nak tarik orang ke blog sendiri supaya dpt lebih byk $$$. tapi satu la. aku agak hairan dengan blog ayam dan babi ni. iklan pun takde. apa tujuan blog ni pun aku tak pasti. tp sesetengah post tu macam best. ada sesetengah yg agak keterlaluan. ni pandangan aku la

    ReplyDelete
  8. bukan kah setiap blog ada peminat dia sendiri , awat semua blog melayu kena geng dakwah ngan geng iklan kah ?

    ReplyDelete
  9. pada pandangan saya, mereka adalah ejen illuminati

    ReplyDelete
  10. lergh blog awek rupanya. sorry. kami warga lelaki masih prihatin dgn masalah mental capacity anda semua :)

    ReplyDelete
  11. Parah iko , mendingan Gabung Social network kulinerindo.com , lebih banyak mamfaatnya, dan bisa buat promosi gratis lagi

    ReplyDelete
  12. khirukum man hasuna amaluhu wa tholu umruhu...

    ReplyDelete
  13. Hidup zaman sekarang ni kene banyak ambil tau pasal bende2 jahat, bende2 yg korang nmpk x sepatutnye tahu, sbb ilmu2 yg nmpk jahat tu la yg akan menyelamatkan korang2 yg lemah ni, yg senang sgt dikaburi dgn syaitan bertopengkan manusia, jgn ingat bile org tu cakap baik2 dia betul2 baik, and from that blog (im not the admin)learn what is the sarcasm means and always read between the lines, kalau lurus bendul mmg x dapat la sy nak tolong

    Contoh macam pempuan bodoh yang selalu jadik mangse scam, tau x knape dia bodoh? Sbbnye dia x nak ambil tahu pasal2 bende2 camtu, biar jahat kat mulut tapi niat betul nak mengingatkan terutamanya org2 melayu yang senang sgt kene tipu, drpd mulut manis, guna hadis ayat quran tapi niat nak tarik org jadik downline, think!

    ReplyDelete
  14. kalau x suka x pyh la bukak...setiap tulisan biarlah dia yg tanggung jika sesuatu itu salah...tp...kalau yg baik dan berguna tuh..mmg semua org boleyh terima pakai kan...lg pun...de way evry post die buat org tertarik bace...xkan nk selama lamanye dgn blog ayat skema...n numb saje...bosan...kalau mcm gitu...baik g download buku motivasi...cnfirm verified punyer...blog belum tntu...hehe...maka nye....blog ini skdr bacaan ringan....kiter siape nk judge2 mereka2 itu......

    ReplyDelete
  15. Blog nih yg xbest

    ReplyDelete

Post a Comment