Friday, April 29, 2011

Tidur Dalam Kelas, Amboi ?

Salam !

Budak kecik ni kan...manja sangat tau. Suka jalan terkedek kedek dengan beg roll dia tuh...and suka cium cikgu ya ! Ohh lagi satu...kalau dia bersin je, hingus bertali tali berinci inci...Pantang hingus keluar je cuit cikgu, cikgu jugak yang dia suruh lap. Kalau cikgu lambat lap hingus dia..tau tak dia buat ape ? Dia lari satu kelas dengan hingus bertali di hidung...Lawak la anak murid aku sorang ni =)
 
Hari ni dia selamber dek tido ! Bila aku sergah tadi terpisat pisat dia pandang aku...
Bajet innocent la tu...sayang dia tuh mucuk mucuk =P


Tien Kean ni habit dia suka sangat baling barang kat luar tingkap...lepas baling barang je dia bagitau cikgu lepas tu buat muka innocent dan senyum jer...banyak cantik muke ko yer, mentang mentang ko comel...grrr....

Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork