Template Baru Mesra SEO !

Salam !

Ohyeah...dah lama rasanya niat di hati nak tukar template ! Makbul juga hasrat aku kali ni hehe. Ini template mesra SEO ke ? Aku pun tak sure lah, penat aku cari yang sesuai dengan jiwa aku. Susah betul nak memilih template ni ! 


Sekarang ni tengah sibuk nak meringankan blog sana sini. Ni pun still loading  lambat lagi. Korang pulak loading blog ni cepat ke lambat ? Please tell me please...So apa komen korang tentang template baru blog silampuneon ? Aku menginginkan blog yang simple dan kemas tanpa banyak songeh sebab tu la pilih template kotak camni.

Template ni mungkin temporary jer nih. Hahah mana tau esok aku jumpe template lagi lawa, mesti aku tukar punya. Amacam guys ?


Feeling Lucky?

Comments

  1. background pix besar, agak lambat nk loading ni, kalau leh kurangkan image dalam template. penggunaan jquery lazyload kdg2 x sesuai untuk semua template, nk mesra seo lagi? letak la meta tag dan breadcrumbs, sekadar komen :P

    ReplyDelete
  2. yalaa pix nampak besar dari biasa uuu~~ nnt ku fikirkan macamana thanxss suffer!! =P huhuuu susahnya ~

    ReplyDelete
  3. lawa!!!!!!!!!
    saya duduk umah la nie, jadi loading ye cepat...
    ^O^

    ReplyDelete
  4. putih nampak kemas...kalau guna streamyx ok je loading...betul kata bro suffer tu

    ReplyDelete

Post a Comment