Kelas Jahitan, Suri Tailor.

Salam !

Beb, serius aku terharu giler dengan mesej yang Kak Suri hantar kat aku malam tadi.. Wuu...actually dulu kan aku ada buat post dan promote pasal belajar menjahit kat Kedai Kak Suri Tailor. Sejak aku promote kat blog, banyak visitor tanya pasal kelas belajar menjahit ni. Alhamdulillah, sekarang dah maju sikit kelas belajar menjahit Kak Suri tu. Terharu aku..gembira dapat tolong Kak Suri =)
salam, nurul apa kabar..nurul akak nak ucap time kasih bebanyak ni..disebabkan nurul punya blog..., ramai yang telefon nak belajar jahit..boleh dikatakan hujung minggu je mesti ada budak baru. akak tak tahu macamana nak balas jasa baik nurul ni..hanya tuhan dapat membalas segala budi baik nurul yea.. (p/s : kak suri..im glad to help you..alhamdulillah)
So, korang semua...kalau ada sesiapa nak letak iklan kat blog aku, sudi sudilah ye. Aku skarang cas RM5 je sebulan. Kalau boleh aku memang nak tolong korang promote bisnes korang..supaya lebih maju ! Holiaou !



Feeling Lucky?

Comments

Post a Comment