Siput Babi... !

Pergh ! 

Giler tengik bau ketiak aku sekarang ni hahaha...nasib baik diri sendiri tak pengsan ! Grr...arini aku geram betul la dengan anak murid aku yang sorang ni. Dia ni pantang tengok siput babi, mesti nak ambil siput tu dan baling baling kat lantai. Kesian siput babi tu...tak bersalah betul !

baca lagi...

Tadi aku ambil siput babi yang selalu berkeliaran kat luar laman tu, aku masukkan dalam baju dia.Aku biarkan dia bergeluman dengan siput babi tu. Hahahaha...menjerit sakan kau ! Jerit lagii jerit...lepas tu dia nangis..puas hati aku hahaha...lepas ni mesti dia tak suka main dengan siput babi dah.

Tadi masa dia lari lari dalam kelas, aku tunjuk siput babi je dia dah mula duduk dengan diam. Nampaknya penggunaan siput babi sebagai reinforcement (peneguhan negatif) ni boleh diaplikasikan dalam kelas. Hahahha...

P/s : Lepas ni aku nak bawak katak plak ahh..sape tak duduk diam, cikgu suruh dia cium katak sampai jadi putera raja. hambik kau.


Feeling Lucky?

Comments

  1. erk!...kalau dia x suke 'vavi' lak cemana...nk kn wat peneguhan negatif gak ke...hehe

    ReplyDelete
  2. kelakarrr. heheee mesti anak murid tu insaf. tapi berani u pegang siput tu kan,. hehee pengajaran berkesan =))

    ReplyDelete
  3. bapak besar giler kot siput babi tu..hahhahah

    ReplyDelete

Post a Comment