Tuesday, April 26, 2011

Save atau Delete ?

Salam


Aku rasa macam dah dekat je dengan apa yang aku impikan. Dekat sangat sangat...tapi sayang sekali fuhh...angan angan tu macam melanting jauh je dari fikiran aku sekarang...ni lah namanya dugaan Allah. Allah sentiasa nak menguji kesabaran dan keteguhan iman hambanya...

Sakitnya jiwa aku kalau berterusan macam ni. Semoga cepat cepat la perkara ni setel. Samaada tekan butang save atau delete terus je...Keputusan di tangan sendiri...Ya Allah bantulah aku, sayangi lah aku, kasihani lah aku...

Ya Allah aku bersyukur dengan rezeki yang kau kurniakan, kerjaya yang amat kau muliakan, keluarga, rakan rakan yang amat baik...Kau permudahkanlah urusan ku, berikanlah aku kebahagiaan berpanjangan di dunia dan di akhirat...makbulkanlah doaku ya Allah...


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork