Bahaya Makan Mcdonalds !?

Salam !

Beb, aku tak tahu lah kalau korang pernah tengok ke tak video ni kan. Aku tengok terkejut giler kot...camne nih, hati aku ni memang berbelah bahagi la nak makan McDonald's ni kan...cis cis cis...ni real ke weh ? tell me !!
makanan McDonalds tak mereput ???! setelah disimpan 4 tahun
baca lagi...

Video makanan Mcdonalds tak mereput !

bahaya makan mcdonalds ???

Korang tengok video ni dengan teliti ok. Perempuan tu simpan burger, fries McDonalds yang tak dimakan lagi  selama 4 tahun. Setiap makanan tu kan mesti mereput kan ? Tapi supriseee ! Burger dan fries Mcdonalds tak mereput pun weh ! Gila aaa macam mana kalau benda yang kita makan tu tak mereput dalam perut ni. Apa yang jadi agaknya weh ? scary wehhh !


Feeling Lucky?

Comments

  1. perghhh gila lah..mau tak reput dlm perut kita mkn menatang ni..kekkeke

    ReplyDelete
  2. pergh! gilalah kalau macam ni. dulu ada gak tau pasal benda ni tapi just baca gitu je. hmm

    ReplyDelete
  3. tak payah makan... makanan lain banyak lagi

    ReplyDelete
  4. huhu xtau a nk caya ke x..mcm x caya je...tah tah mcD kt US je yg mcm ni..ngee~ =)

    ReplyDelete
  5. kenapa sampai 4 tahun....baru diaorang jumpa..itu petunjuk spy kita berhati2 makan makanan fastfood ni..

    ReplyDelete
  6. jus nak share.suatu ketika badan aku turun 15kg dalam masa 3 bulan lepas joging everyday.dalam masa yang sama aku tak berselera amik mcd atau kfc atau fastfood.tapi hujung 2009,situasi keja baru berubah segalanya.aku stat makan mcd balik.dalam masa sebulan aku naik 4kg.kini...tak turun2.malah bertambah.tgklah kesan tak amik fastfood... :))

    ReplyDelete

Post a Comment