Masalah Labels Overlimit di Blogspot.

Salam yo.

Korang agak agak labels dalam blog aku ni ade berapa banyak ? Hahaha...baru baru ni labels aku cecah limit 5000 ! Bayangkan, banyak giler tak bilangan labels aku ni? Aku ingat makin banyak labels, makin best...rupa rupanya...jeng jeng jeng !


Aku dah over limit labels siot ! Blogspot tak bagi aku post entri kalau aku melebihi limit labels nih. Aku dah gabra semacam dah. Apa mau bikin nih ? Bangang gak blogspot ni, aku kira...

Kesimpulannya, bagi mengatasi masalah labels over limit, korang kena buang labels labels yang kurang digunakan tu ke dalam tong sampah. So aku kena lah delete balik labels lables yang dah berhabuk tu.

Nasihat aku untuk korang semua, jangan sesedap hati guna labels sampai over limit. Gunakan labels dengan baik, kemas dan tersusun.sobs ! T__T


Feeling Lucky?

Comments

Post a Comment