Kenduri Kahwin Blogger.

Salam.

Hari ada macam macam event la. Mana satu ehh nak pergi...Jom, sape nak teman aku ? Boringnya takde orang teman nak berjalan ni! Ayya...ni lah event event hari ni...

  • Pagi tadi ada Qiamulai untuk adik aku yang bakal menduduki PMR pada tahun 2011...mak ayah aku pergi bermalam kat chalet area Kuala Kubu Baru, jadi takde siapa kat rumah ni selain aku dengan kakak aku...bosannya hari sabtu kali ni ! Anyway, aku doakan adik aku success in his exam PMR 2011 !
  • Anyway...Huuu hari ni ialah Hari Perkahwinan Yana the blogger ! Tahniah Yana..semoga majlis kamu berjalan dengan lancar. Semoga jadi isteri yang baik dan solehah...amin ! Bahagilah kamu sepanjang hayat...
  • Hari ini juga kenduri majlis pertunangan Hidayah kawan maktab aku, dan majlis nya dibuat di Puchong. Tahniah Dayah...aku doakan ko cepat cepat kahwin ! 
Aku nak pergi majlis majlis ni..tapi takde sape pulak nak teman nih....ouuh...Takky jom jom ikut aku jom !


Feeling Lucky?

Comments