Kejohanan Olahraga Tahunan Pendidikan Khas 2011 !

Salam yo !

Petang tadi kami warga SJK C Sam Yoke telah berada di Stadium Mini Sri Permaisuri, Bandar Sri Permaisuri untuk memeriahkan lagi aktiviti Kejohanan Olahraga Tahunan Pendidikan Khas 2011. 

Untuk Kejohanan Olahraga Tahunan kali ni, sekolah aku mewakilkan budak budak untuk perbarisan...sebelum ni aku dengan kawan aku yang train budak budak ni untuk perbarisan..masa latihan semua ok jer...tapi bila sampai waktu perbarisan sebenar tadi..hancur lebur semua berterabur..hahahah ! Tapi takpe, good job to all of you my sweety kids !

perbarisan anak anak murid aku...love you all

bangga melatih diorang perbarisan awalaupun perbarisan tadi agak hancuss : )
baca lagi...


barisan anak murid yang cute...

cikgu nurul tengah mempersiapkan murid murid

tergeliat ketiak dan urat kentut cikgu...

ketua perbarisan kitorang..

ready sebelum bergerak..

amboi macam macam gaya kamu semua ye

robot cd maskot kami hahahah

cikgu nurul dan cikgu aishah

bersedia semua !!

nak jalan dah ni !

eh duduk balik petani petani aku ni ?



















wow, cantiknya !

dah tak larat dah anak murid aku ni..kesiannye...

teacher..im tired, its very hot... = (

berpeluh semuanyaa

kulit ku pasti sunburn !

sabarlah yer walaupun panas...

kawan baik = )

gembira hati walaupun perbarisan terabur, cuaca panas terik

amboi cerianya muka kamu semuaa

kembar yang saya sayangi

sayang kamu sayang pegang sepanduk tu elok elok tau

sayang cikgu nurul, pegang bendera

scandalous @@ = )

nak cium sape tu ?

cowboy ! eh eh cowgirl !

cikgu munirah, cikgu nurul and cikgu khoili

By the way, event hari ni best sangat...macam bukan event Kejohanan Olahraga Tahunan, tapi more like event Reunion. Sebabnya...aku round round stadium tu, hampir semua cikgu aku dah kenal dah..banyak nya classmate dan jiran classmate waktu belajar dulu hahaha...best siooot ! Ramai kawan kawan posting Kuala Lumpur, bila ada event je mesti jumpa balik...cayalah !


Feeling Lucky?

Comments

  1. salam kak neon....
    sori coz dh lame x bgi komen...
    btw, esok ptg is my final exam...
    doakan saye ye...

    ReplyDelete

Post a Comment