Monday, April 25, 2011

Hapuskan Bulu Ketiak Forever.

Salam !

Wahh yeke ni? Buang bulu ketiak selama lamanya ? Huarghhh itu huge decision tuh ! Hahaha sayang jugak aku kat bulu ketiak aku ni ek. Hahaha...eh ok ok, ni nak cerita la sikit pasal promotion kat Groupsmore nih...tentang Permanent Hair Removal for Underarms !
 
Baca lagi...


Memang menarik, potongan harga sehingga 61% untuk 5 kali treatment tuh...RM388 je, kalau tak RM1000. Bagi yang belum gaji macam aku ni mau 800kali fikir nak beli promotion ni...hahaha...tapi teringin gak nak buat treatment ketiak...nak mulus mulus gitu...Amacam, korang berminat tak ? RM388 tu, still mahal lol !
Buang Bulu Ketiak Permanent : Click sini kalau berminat Serenity Skin Therapy
Sesuai untuk semua jenis kulit.
Hampir tidak menyakitkan prosedur.
Sampai dengan 50% lebih sedikit rambut tumbuh kembali selepas 1 sesi.
Adil, kulit lebih halus.
Diskaun lebih lanjut dengan keahlian seumur hidup.

Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork