Sunday, April 24, 2011

Cara Kuruskan Badan,

Salam !

Aku rindu pulak tengok gambar zaman aku sekolah menengah dulu...lepas masuk je sekolah Teknik kat Kuala Klawang, badan dan pipi aku terus menerus mengembang secara tidak terkawal...lauk pauk yang disediakan kat Dewan Makan kat asrama dulu semua aku santap penuh selera...putus cinta dengan jejaka tak guna buat aku lagi kemaruk kuat makan...lawak bodoh !

gambar zaman sekolah 2004 dan gambar tahun 2011
 baca lagi...


tahun 2004

tahun 2004

tahun 2004

 tahun 2004

tahun 2005


tahun 2005

sekarang...2011

Bila letak gambar camni mesti ramai orang nak tanya apa rahsia kurus heh. Heheh, takde ape pun yang nak dikongsi...bukan aku berdiet pun nak jadi kurus camni...mungkin tekanan hidup, buat aku tak ingat nak makan kot ? So sekarang ni...makan tak berapa nak menentu time nyer...tapi kalau diikutkan, makin kurus ni makin banyak pulak aku makan. Mungkin juga sebab kadar metabolisme yang tinggi, pantang lepas makan je mesti nak pergi melabur secepat mungkin...

P/s : macam macam perkara yang dah dilalui dalam jangka masa hidup 24 tahun ni...thanks Allah sebab bagi peluang untuk aku merasa betapa nikmatnya hidup dalam muka bumi ni...


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork