Saturday, April 16, 2011

Aktiviti Pengakap = )

Salam !

Nak tengok tak aktiviti pengakap Pendidikan Khas ? Hehehe...inilah dia anak anak murid aku yang comel lotey ni. Sayang mereka laju laju tau...Seronok betul buat aktiviti pengakap kali ni ! Semua murid dapat scarf pengakap dan woger ! Diorang dah pandai gulung scarf tu tau...jangan memain !

 gambar pengakap pendidikan khas = ) cewah...boleh masuk majalah sekolah dah ni
 baca lagi...

cikgu menolong murid memakai skaf pengakap dan menggunakan woger

aktiviti persetiaan pengakap, logo pengakap, baju pengakap dan istilah " Buat Sehabis Baik "

wah...ada ciri ciri pengakap sejati

cikgu menerangkan cara memakai skaf pengakap

murid memakai skaf pengakap sendiri

aktiviti menggulung skaf pengakap

cikgu neo sedang berusaha menolong seorang murid hehe

 wahh dah nampak macam superman dari belakang hahaha

cikgu acha !

hah, smart betul ahli pengakap ni !

felicia, susah betul nak bergambar huhu

gulung jangan tak gulung !!

memakai butang woger

gulung lagi david kok

cak !! saya ahli pengakap sekolah !

Tamat sudah aktiviti pengakap kali kedua untuk tahun 2011. Huhu, untuk perjumpaan seterusnya, apa nak bikin ya ?

Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork