Stock Makanan Aku Di Sekolah Cina.

Salam yall !

Korang pun sedia maklum yang aku mengajar kat sekolah cina kan ? SJK (C) Sam Yoke laaa mana lagi. Nama pun sekolah cina, mestilah orang cina yang masak kat kantin sekolah tu...

Sejak kebelakangan ni aku dah mula beli stock stock makanan untuk disimpan kat sekolah.. Stock makanan macam biskot, meggy cup, air kotak, air mineral harus ada untuk menjamin supaya aku tidak mati kelaparan di sekolah.

Terasa macam duduk kat asrama time sekolah dulu...beli stock makanan mesti teruja gila ! Ngioh ngioh ngioh...


Feeling Lucky?
 
Stock makanan ringan mesti selalu ada dalam kereta, 
time rehat je godek bonet ambil makanan !

 Maggy cup bebeh ! 
Aku tau korang jeles dengan aku kan...aku makan maggy cup time rehat = )

 Air kotak !
alaa murah je air kotak ni. 6 kotak baru RM4.00...so beli je banyak banyak lol.

Appolo Chocolate Layer Cake =) 
Layer cake ni yang paling aku minat...sedap woo...

 Macamana dengan korang ? Kat tempat kerja ada bawak stock makanan tak ?

Selingan...Guru Pendidikan Jasmani melepak...kalau boleh letak nametag Neo, aku dah buat dah. Hahaha..Dulu aku kutuk betul orang yang pakai tudung instant ni. Sekrang ni aku dah wajib pakai every selasa, rabu, khamis, sebab aku mengajar Pendidikan Jasmani lol. Pakai sarung je laa tudung sarung ni kan !



Chow ! Zaijian ~!

Comments

  1. mak oit, byk ye...
    stok utk berapa hari nie....
    nk gak...
    hihihihhi
    c(;

    ReplyDelete
  2. mcm boleh kedai koperasi ke 2 dah nie....

    ReplyDelete
  3. oit..byk nye..
    ak nk sket!
    bahagian ak ad x nurul? kaka

    ReplyDelete
  4. wohoo byknye mknan!!Pasni mesti ade termos air panas plak.. hihi :p

    ReplyDelete
  5. aah dah boleh buat koperasi sekolah..hihi

    ReplyDelete
  6. fuyooo...tapi makan maggi tak elok tiap hari tau... :)

    ReplyDelete
  7. Makan maggi hari2 ke weyh? larat lak ko! Owhh,kek lapis coklat tu feveret aku gak!

    ReplyDelete
  8. weh... xkn mkn mknn ringan jep..


    xde khasiat ler klo mkn megi jep tiap2x ari...
    n mmbhyakn kesihatn jgk ler klo amalkn mi segera tuu...

    ReplyDelete
  9. alamak.. macam senasib jer kita. samalah, akak pun mengajar sekolah cina gak di utara tanah air. cgu cina dalam almari penuh buku, tapi cgu melayu dalam almari penuh makanan. kantin cina beb.. kalau tak buat macam ni, bisa mati kebulur gue...

    ReplyDelete
  10. sy dulu masa skolah cina pun xmkan mkanan yg cina jual..
    kena beli nasi lemak dari luar tu pagi2..
    he3..

    ReplyDelete
  11. Dah macam kedai runcit jer bawak tapau,hehe~

    ReplyDelete

Post a Comment