Siapa Anwar Hadi ?

Salam !

Yoohua! Tengah excited ni menulis entri ni...sebab baru kenal siapa sebenarnye Anwar Hadi ni. Aku ingatkan ade kaitan dengan Anuar Ibrahim dengan Saiful Buhari tu. Rupanya aku dah sesat barat dah. Hahaha...Aku rasa mesti korang semua dah kenal Anwar Hadi ek ? Hebat hebat...

 

Siapa Anwar Hadi ? Yah, dia ni sebenarnya seorang blogger biasa sahaja. Rakyat malaysia, keturunan melayu. Umur dia aku tak pasti berapa, tapi muda lagi lah. Menuntut di over sea, kelahiran pun aku tak sure kat mana...tapi ikut slang dalam video dia, rasa macam orang utara.

Eh eh eh kalau korang nak tahu lebih lanjut terjah sendiri lah ye.

Best sangat ke Anwar Hadi ni ? Kih kih kih, aku bab membaca blog tulisan panjang lebar ni memang failed sikit. Yang best nye kat blog Anwar Hadi ni, dia ni buat Vlog ! Hampir semua entri dia ada video. Dan semua video yang dia publish semuanya best belaka. Memang terhibur laa penonton gedik santai kan kan !

Masa nak komen blog si anwar ni tadi, satu hal pulak. Kena register la pulak dah !! So aku pun register je la..dah masukkan dia dalam bloglist dah. Kalau rasa nak gedik santai tengok vlog yang happening...boleh la terjah blog Anwar Hadi ni. Best, syiok...

Vlog Anuar Hadi : Negaraku...aku memang takleh blah...guling gelak nangis pun ade hahahah

P/s : To anwar hadi, belajar elok elok. Ingat pesan mak bapak, jadi anak yang baik. Harumkan nama malaysia dalam vlog ko tu . Go go go cayalah ! =) Ternyata, video yang mengutuk Anwar Hadi Babi tu sememangnya tak berasas...Click entri KhaiArtzfar untuk baca tentang Anwar Hadi Babi.

P/s/s : Korang leh jadikan Anwar Hadi sebagai contoh kalau korang sukakan Vlog. Buat Vlog yang berguna, atleast make people think. =)

Feeling Lucky?

Comments

  1. anwar hadi bet wo... aku punya bi skit2 dapat improve! :)

    ReplyDelete
  2. anwar hadi is da best! suke semua vids die!

    ReplyDelete
  3. indeed, buat blog yang berguna. aku suggest matluthfi gak. itu pun best.

    ReplyDelete
  4. i think i might know this guy.. he plays rugby 4 kedah i guess,

    ReplyDelete

Post a Comment