Cinta Hari Isnin.

Salam !

Kehadapan semua pembaca blog yang ku cintai. Apa bikin malam malam ni ? Esok korang cam tak tau pulak...hari isnin. Well, aku tak suka set mind "Benci Hari Isnin", tapi aku suka untuk "Cinta Hari Isnin". Yelah, bak kata pepatah orang putih ... "love your life and life will love you back" So you guys kena belajar mencintai apa yang dianugerahkan dalam kehidupan seharian korang yah.

Tempoh seminggu cuti sekolah tak cukup sebenarnya untuk aku siapkan semua kerja sekolah yang terbengkalai ni. Ingatkan zaman study je kena buat assignment. Rupanya dah kerja pun lagi berlambak assignment yer ? Oh oh aku suka suka, aku cintakan profession ni = ) (apasal kedengaran macam menipu ni neo)
So yall, amacam korang punya mind set untuk Hari Isnin ? Biar fresh esok, biar senyum lebar esok, biar semangat kental esok, biar semua ceria esok...! Jangan sedih sedih, hidup ni terlampau berharga untuk di sia siakan begitu saja kan ? 

Chow, salam !


Feeling Lucky?

Comments

  1. iyer..love monday!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. mati2 aku ingt org tu jtuh cnta..kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. "Benci Hari Isnin" atau "Cinta Hari Isnin" takde dalam kamus pekerjaan aku. Sebab aku keje ari Ahad. Hehehe... Tapi since tmpt keje aku bole pilih nak cuti Jumaat-Sabtu atau Sabtu-Ahad (yg ni ramai), keje pd ari Ahad adalah heaven sbb x ramai yg keje ari Ahad....

    ReplyDelete
  4. malas betul nak g kelas isnin pagi
    aku selalu ponteng

    ReplyDelete
  5. Saya suka Isnin sebab ade bengkel. Serius. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment