Pakai Tudung - Bukak Tudung !

Salam !
Pakai tudung - Bukak Tudung, macam tudung saji je ?
baca lagi...


Grrr...hangin satu badan. Eh eh, yang tuan punya badan tak hangin...aku pulak nak hangin lebih lebih apahal ? Kepow lah neo nih. Hihi...sorry ya, pada yang terasa tu jangan amik hati dengan entri aku ni yer. Nak jaga perasaan orang memang la susah...

Tapi aku nak luahkan satu je...aku segan laa tengok perempuan yang letak gambar kat facebook camtu...Kejap gambar pakai tudung. Kejap kejap gambar bukak tudung... erm, kalau nak sangat buat macam gitu boleh tak kamu buat satu pilihan je samaada imej pakai tudung atau free hair. 

Wei, pilih satu identiti je boleh tak !

Atleast takde la orang keliru dengan kamu...tu jer la.. Bab dosa pahala ni aku memang tak layak lagi nak bagi nasihat lebih lebih. Tapi korang sendiri pun sedia maklum lah yer pasal dosa tak menutup aurat ni. (peringatan untuk diri sendiri jugak) Papehal pun korang boleh baca sendiri tentang Dosa Tak Pakai Tudung.



Feeling Lucky?

Comments

  1. rileks..jangan marah...biasa la tu masing2 dah besar....sabar k..anyway thanks sebab nasihat itu....

    ReplyDelete
  2. betul. sbg wanita islam kita wajib menutup aurat, pakai tudung. tp pakai tudung pun xbmaksud kita dah gerenti tutup aurat dgn sempurna kan. sama2 la kita semua ambil pengajaran dan ubah diri sendiri jadi lebih baik stiap hari. free2, blh la tgk2 website ni ;)

    http://wanitamelayuseksa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment