Lebam Digigit Jin Tidur Lepas Asar !

Salam !


Tulah, ustaz dah pesan jangan tidur lepas asar ye adik adik sekalian ! Dalam entri Keburukan Tidur Lepas Asar : Lebam Di Gigit Jin pun aku ade pesan kat korang aku nak kurangkan tidur lepas asar ni kan...


 


Tapi tulah, manusia ni lemah. Kalau dah tahap ngan tuk gila babas tu...memang terlelap gak la ! Dua tiga hari lepas terkejut tengok peha sendiri...pergh siap dapat love bite 4 bijik lagi. Lebam lebam siot ! Sah la kena gigit dengan jin sebab aku memang takde langgar apa apa sampai lebam nih. Huaggaga...

Nak tengok gambar gambar kesan lebam di gigit jin kat badan aku ? 

Alaaa...segan la plak aku nak tunjuk kan...korang try laa tengok. Agak agak dapat love bite free of charge =) Pfftt !
Buat pengetahuan korang, kalau korang lelaki takdelah kesan lebam di gigit jin ni. Selalunya jin ni suka gigit perempuan jer...so kalau korang dah selalu lebam lebam tanpa tahu apa sebab nya...tanya diri sendiri balik, ada tidur masa asar  atau selepas tak ? 

Chow !

Comments

  1. kalau lelaki yg lebam sebab ape plak ek?
    hehe..kne gigit hantu ppuan tak? hehe

    ReplyDelete
  2. eh betul ke ni? setaw saya klu tidu pas asar nnti pening pale ...

    ReplyDelete
  3. haxhax dahlah tido time petang boleh jadi gila .
    tapi tu lah manusia *aku la tuh* tak penah nak serik dah tao keburukan tapi nak gak buat .
    *err jap nak cek ada tak lovebite kat aku .hhaha

    ReplyDelete
  4. @Rie


    hahaha sengal la ko rie !~ aku pon tak tahu laa kalau hantu pompuan tu camne rupeynee mesti hodoh! hahah

    ReplyDelete
  5. @Uchi kay-f @hmad


    pening pale satu, otak jadi lembab pun satu .. bahaya wooo

    ReplyDelete
  6. @MAKCEK bukan NENEK

    jaga jaga weh ! hahahaha bahaya wuuu aku dah dapat 4 bijik daa

    ReplyDelete
  7. hahaha,itu sudah mnjadi kebiasaan!!
    habis,kalau pmpn la malu t,nk mlm pertma,tap3!!! Suami nmpk bnyk hitam!!! wah,malu3!! hahahah

    KOMEN LA KAT SINI PULAK!! HAHAH grrr....

    ReplyDelete

Post a Comment