Lagu & Lirik Pengakap Malaysia.

Salam !

Huahahah, harini best best sangat ! Sebab aku dapat handle Kelab Pengakap dengan baik. Best syiok woooo ! Walaupun aku ni tak reti sangat bab pengakap ni, start dari sekarang aku kena gak la amik tahu, mestilah nak nampak macho depan murid murid kan ! Ok, ini dia Lagu Rasmi Pengakap Malaysia. Enjoy !




Feeling Lucky?
 
Kat bawah ni ada lirik lagu Pengakap Malaysia =)

Lirik Lagu Pengakap Malaysia

Kami Pengakap Malaysia
Harapan nusa dan bangsa
Berikrar setia
Pada pertiwi tercinta

Melatih generasi muda
Menjadi insan yang berguna
Persetiaan pengakap
Teras dipegang bersama

Menolong orang setia masa
Menabur bakti di mana sahaja
Demi Tuhan, Raja dan negara

Berbudi, bersaudara
Taat, menurut perintah
Kami bangga junjung cita-cita
Pengakap Malaysia

Kami bangga junjung cita-cita
Pengakap, Pengakap Malaysia

Comments

  1. Hmm.. saya pun hadle pengakap jugak! This week simpulan dan ikatan... bersimpul2 sume tali.. huhu

    ReplyDelete
  2. ko join pengakap ke dlu? hehe...masa skola dlu aku join kadet remaja..tp xpernah hafal pn lagu kelab...ngehh~ =P

    ReplyDelete
  3. haha..sy pon ahli pengakap juga...sep2

    ReplyDelete

Post a Comment