Jalan Tar, Shopping Fever !

Salam yo !

Siapa tak kenal Jalan Tar ? Huhu...kalau korang tak pernah pergi Jalan Tar aka Jalan Tunku Abdul Rahman, apakata korang pergi terjah tengok ! Mesti korang jadi giler shopping punye =)

Anyway, aku dengan sis aku memang dah lama tak shop, dah lama tak beli benda benda baru. Stock baju, kasut, tudung semua lama jer...semalam kitorang terjah Jalan Tar, kakak aku spend RM250, and aku spend RM200. Perghh...harga barang barang kat bawah ni semua adalah RM450 ! Termasuk beli makan Kfc sekali...huhu.
Senarai barangan yang kami beli : Total RM450
  • Sunglass vincci 1
  • Kasut crocs sukan 1 pasang
  • Anak tudung syria 7 helai
  • Baju kemeja 1 helai
  • Seluar slack 1 helai
  • Tudung selendang 1 helai
  • Tudung bawal 2 pasang
  • Kasut hitam flat 1 pasang
  • Tracksuit 3 pasang
  • Buku latihan ABC murid murid 8 buah
  • Kentucky Fried Chicken (KFC)

Feeling Lucky?

Berterabur semua barangan yang dibeli
Banyak lagi gambar nak tunjuk nih !! ohyeah...

 puas hati shopping ? puasss

kasut ni hampir dua jam cari hahahaha

nampak macam sikit je barang...tapi harga cecah RM400 woo

ni kasut saya ! flat je, malas nak beli tumit tinggi

pakai kat sekolah, senang nak kejar budak budak !

Ok bebeh, gua chow dulu ! Jumpa lagi di entri yang lain ! = )

Comments

  1. aku SUKEEEE JALAN TAR..serius..kalo bawak rm50 pon aku da dapat beli brg mcm2 yg aku nak.. :))

    ReplyDelete

Post a Comment